Söndag

Då va det söndag kväll och den ska tillbringas i soffan i hopp om att kunna slappna av och sova gott inatt.  Just nu blir det solsidan och sen Wallander med en gnuta hopp om att den ska va bra, har är lite si å så med Wallander men tja jag ger det ett försök.
Ska ta och räkna nog på min ekonomi och köra på hård budget och så får vi se om jag kan lösa visa bitar på något jäkla vänster.
Har dessutom två samtal att ringa och det ena är lite sådär med.. Vet inte om jag ska eller varför.. Kom vi fram till det? Va ska vi prata om? Har vi något att prata om? Men men är det sagt så är det det så det blir väl två samtal.
Sen ska vi inte ta några stor steg här inte.. Nej nej, allt ska få ta sin tid och så ber vi en bön att jag kan fixa det. :P
Men nu ska jag nog drömma mig bort på blocket bland, hus, gårdar, hästar och bilar. x)

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0