The last goodbye

"Förlåt på för hand för det här man jag är tvungen attfå ur mig det sen ska du få vara ifred. Jag tycker så fruktansvärt mycket om dig och trodde verkligen på oss, att det hade kunnat bli något bra, något helt fantastiskt. Du gjorde mig gjorde mig fruktansvärt lycklig, jag blev kär. Jag tror att hade du pratat med mig så hade vi kunnat få det att funka, vi hade förstått varandra.. Det med spriten sa jag för att jag brydde mig om dig, din ekonomi och för att jag kände mig bortglömd, det va aldrig meningen att du skulle ta det så som du gjorde.. Men jag ballade ur samtidigt som du och ditt drickande. När du sa som du gjorde dom två senaste helgerna du drack blev jag grymt sårad och trodde du skulle visa ånger för det men jag uppfattade det aldrig som det. Jag trodde du ville detta lika mycket som jag. Men i så fall hade du väl pratat med mig om det och försökt lösa det, eller? Du fick mig återigen på fall men någon gång ska man lära sig av sina misstag..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0