Tidigt natt

Första gången på länge som jag har lagt min innan tolv och nog fan gjorde jag det igår. :P Vad händer klockan tolv må tro? Jodå, lillkillen vaknar till och påpekar om den där flaskan som egentligen är totalt onödigt men som han börjar vänja sig vid att få klockan tolv just för att jag inte vill han ska skriva om det nu är så att det stör grannarna men idag blir det ett försök till att undvika den, kommer bli kämpigt framöver känns det som men lika bra att ta tag i det för har han klarat sig utan den så gör han det nu också.

Så vad händer för oss idag? Hans moster ville passa han så vid tolv ska vi bege oss till morfar o co. :P Jag ska till hästarna och sen ska vi väl umgås och ha allmänt trevligt och hoppas på somna tidigt inatt :P Fast det kanske inte är så lönt om han ändå ska vakna tolv x)
Annars kryper han runder här på golvet är överallt och ingenstans. :P Awesooome. :P Fort går det också. Nej nu blir det frukost.


with love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0