tidigt

Första natten på länge som styxx dyker upp och jag undrar varför..  Vet också med mig att jag aldrg kommer få svara på det men tja.. P: ändå, det va en aning märkligt och där gick hans förbannad leksak igång. Den som jag inte tål att höra eller se.
Aja nog om det,  blev en tidigt imorgon idag och med lite tur och flyt så kan det bli en tidigt kväll vilket jag hoppas på och har gjort det ett tag men tja vi får se ikväll helt enkelt.
Idag återstår och se vad som lovas hålls personligen vet jag inte vad jag ska tro, vad jag vet är det blir promenad idag med, helst en lång än.
Så jäkla skönt det är, och när man kommer hem och man har gått en mil så känns det så skönt i kroppen. :P
Men men.. Ska umgås lite med min gangster.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0