Bollar i luften

Här sitter jag halvt nyduschad och precis inpackat håret. Duktigt idiot, käka mask. x) Har varit på mig nu en vecka att göra det och två veckor minst att få upp min tavla jag fick i julklapp, blev kanon fin ovanför tv. Ska egentligen inte sitta där men orkar fixa hit pappa bara för att få upp den? Tror han kan komma i samband med hoppegungan till lillkillen.^^,

Funderade lite på min ekonomi och blev nojig på om jag skulle få ihop den denna månaden men jag tror det är full möjligt att få ihop det. :p Funderar lite på att flytta, börja om på nytt. Så jävla najs det hade varit men ska jag flytta så blir det som längst helsingborg o perstorp typ i och med att jag har hästarna i två år till minst. H

Har också planer på att ta mitt körkort detta året, helst innan maj då lämpet går ut, orkar inte göra allt för att ta ett nytt, rättare sagt jag vill inte höra att jag måste ha glasögon haha. x) Fixar jag körtkort och min ekonomi är på min sida så blir det mycket möjligt jönköping, två turer till göteborg speedway en gång och liseberg en gång, sen vill jag till grönan också men det får vi se. En bit och köra och två pers, det blir rätt dyrt också sen är det det här med barnvakt också haha. Men den dagen, den sorgen ungefär. :P
I alla fall blir det jönköping så blir det då när det är elmia motorsjohofräset. :P Och då har jag också en plan att jag ska ha gått ner alla mina 500 kg som jag vill. x) Vilket då ger mig... tre månader. x) Det kan gå, full möjligt. Funderar på att börja gå med albin till hästarna för att fördriva lite tid på dygnet så det lutar nog att jag gör det när jag bara har vanligt mockning och inget noga eller avancerat som ta ner halm eller rykta dom. Många bollar i luften och många planer. :P Wish me good luck. ;)

Har märkt nu dom senaste dagarna att albin skriker i sömnen, inte helt okey och inte jättebra. :( Får ta och ändra på det där.. Ganska fort så fröken Nilsson, vad sägs som att ta tag i ditt liv imorgon? All over again. (:

Wish me a very good luck. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0