Dagen

Sitter nu här igen. Varit upp i drygt en timme men fort rätt mycket gjort ändå. Handlat mat till albin och till min, blöjor till albin, lämnat lite papper och kollat upp bm. Imorgon gäller det, då tar vi nästa steg. Dagens mål idag är att helst klara av dagen men i vilket fall som helst som helst så ska jag ta min son och sätta han i vagnen så ska vi traska till hästarna. :P Där kommer vi eller mycket möjligt gå och möta Fröken Ottosson så ska hon underhålla grabben medans jag håller på i stallet och sen ska vi gå hem till henne, umgås lite och käka lite middag hon, jag och kristian och själv klart min älskade son. :)

Pratade lite med en kompis för en stund sen, lite om vad som händer mellan mig och hans killkompis då han tycker vi bråkar lite, bland annat för deras drickande och fick då bekräftat att han är alkis... Mmm.. Toppen va? Och i mina ögon är hans kompis ett stenkast därifrån. Jippi.. men inte mitt bekymmer direkt. Jag vet vart jag har hans kompis och det är dock inte ett steg närmare. Pfft.. Nej nu räcker det med skitstövlar va.

Det som stör mig mest i hela den jävla situation är att han inte bry sig, inte om mig eller vad jag ska göra. Han kommer inte finns där som stöd, följa med mig och vara vid min sida. Nej nej, en sann egoist gör inte så men vafan.. Vill han göra som han gör så fine by me. Försök inte tro att det kommer bli någon ändring sen.


With love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0