Rätt okey

God morgon. :) Ordagrant också. :P Somnade lite försent kanske men sov så jävla gott och bra så idag känner man sig en aningen utvilad. ^^ Lite mör i kroppen, framför allt fötterna men det är bara på det igen. :P
Känns som det blir ett ryck här innan dess. Plocka lite leksaket, tvätt, diska, dammsuga och ikväll tvättar vi golv. Tror det är lättare än när han är vaken, ren känsla.

Tittar ut genom min balkong och drar slutsatsen att det ser ut lite som vårsol. Lovley. :) Annars så fick jag nr idag så jag ska ringa och boka tid. Jippi va kul. Har fått rensat tankarna och bollat lite och det va rätt skönt, det känns bättre. Inte lika tungt i huvudet faktiskt, även om jag vet ett och annat så känns det som något säger mig att du inte är sån här. Nej nu börjar jag känna av i kropp så bäst att städa lite och sen möjligtvis ge mig iväg så jag kan komma hemma och fixa resten.

with love. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0