What a night..

Mmm.. Vilken underbar natt jag fick då. Kasta mig i säng halv ett, då fick jag nog. Skulle inte ha gjort det.. Klockan tre ringer min jävla mobil.. Mm.. Vem kunde det va? Mitt förbannade ex. Blev dock inte klok va vad han ville men jag tror han fråga om jag fick nattbesök. Ska han bry sig eller? Knappast va! Sket i att svara men insåg sen att någon jävla idiot ringde på min porttelefon så jag fick ringa puckot och se om det va han. Nej och det va väl en jävla tur för han för OM det nu hade varit han så hade jag släppt in han, öppnat dörren, örfilat han och sen puttat ut han och låst dörren. Fyfan va irriterad jag är över det och sen som pricken över i:et så skickar han sms och håller på. Så sugen på att ringa och väcka han men nej, jag ska dock inte sjunka till hans nivå, nere vid alla slemproppar och sånt snusk.
Blev inte direkt många timmars sömn inatt.. Somnade halv ett, vaknade tre, somnade inte förrän halv fem, vaknade halv sex och sen kl åtta så ville albin gå upp så han fick en flaska ihop om att kunna soman om. Så fel jag hade där.. Så jag slumrade lite tills han lät och sen gick vi upp och började röja lite i köket. Fick undan min disk och städat diskbänk och spis så nu ska här bara dammsugans och min älskade grabb och slängt hundmat i halva köket ungefär. x) Även provsmakat det och fick nog 2 ½ tostar av fem möjliga haha. x) Nu ligger han på golvet och roar sig själv och jag sitter här och hoppas han vill sova snart så jag också kan hämta lite krafter. :p

Hade planer på att träffa en tjejkompis och hennes son idag men med tanke på mina få timmar jag fick så skickar jag nog ett litet sms om att jag har sovit dåligt och om vi kan ta det en annan en dag nästa vecka. :P
Nej men om man skulle ta och fixa det sista i köket och ta sig vidare i lägenheten..

with love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0