aningen arg?

Har sagt det förr och säger det igen. Min fd är fan inte klok i huvudet!! Det är ingen nyhet för han att jag har barn (då det är barnets far), ingen nyhet för han att albin lägger sig innan åtta, inte heller att han inte ska ringa när han har lagt sig.. Vad gör han tror ni? Jodå, ringer!! När han väl ringer och jag ställer frågan, "vet du vad klockan är?" "oj för sent att ringa eller?" "Ja." "Ja men vi kan höras." LÖÖÖNT!! Vafan har du redan ringt så prata på idiot..
Aah... Är det någon som kan reta upp mig så är det fan den idioten. Står och trampar på samma jävla ställe, drar upp SAMMA jävla sak och kan inte gå vidare eller lämna det förflutna bakom sig.. Så ja, jag är en aning arg idag. Låt mig va det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0