Dag 1 - Presentera mig själv.

Catharina aka Cädiz, blir 22 år till vintern. Är en ensamstående mamma med en underbar son på snart 8 månader. :) Jag har torr humor, lätt för att skratt och lyckas då och då fin in en väldigt passande kommentar på dom mest passande ställena.
Men alla har vi fel och brister, jag överanalyserar saker, bryter det ner till små molekyler, har ibland för många bollar i luften och när jag har uppnått något av min mål så tänker jag aldrig efter på vad jag har presterat eller lyckats åstakomma eller tillåter mig att va lyckligt över det innan jag kastar min på nästa mål. Jag har i många år kämpat och anpassat mig efter vad far tycker för att bli godkänd och få "märkas" hos honom, men aldrig lyckats och det är nu på äldre dar som jag skiter i det.
Är kanske en aning negativ men försöker jobba bort det då jag inte vill bli en kopia av min mamma.

Trivs med livet som ensamstående, har stöd och hjälp från både familj och vänner. Finns inga ord som kan beskriva hur tacksam jag är för er hjälp och stöttning.
Jag är också en djurvän med ett brinnaden intresse för hästar som alltid har varit en del av mitt liv, och mitt ena mål i livet är att jobba med hästar på ett eller annat sätt.

Har en tendens att dras till killar som är en aning egoistiska, lägger upp fel fasad eller mår psykist dåligt men dras man till tatueringa, ytlig charm och är (kanske) lättlurad(?) så kan det väl inte bli bättre. Några egenskap hos mig som jag gillar, jag är grym på ekonomi, (även om man inte kan tro det) ansvarsfull med ett jävla humör. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0