Dag 11 – Mina syskon.

Jag har fyra syskon, två äldre som är mina helsyskon och sen två yngre som är mina halvsyskon. :p
Min äldsta bror (skiljer tre år) har jag ingen speciellet bra kontakt med men den håller nog på att bli lite bätte då vi har en konstig sätt att jobba på det.
Djup inom han finns ett stort hjärta av guld, han bryr sig men försöker att inte visa det. Oavsett vad så är han min bror, min älskade bror som jag kommer acceptera för den han är men kanske alltid för det han gör.
Sen är där min helsyster, två år mellan oss. Vår relation har väl inte varit den bästa men sen Albin kom har den helt klart blivit bättre.
Min halvbror som blir 15 i år (tror jag) har jag av någon märklig anledning inte så värst bra kontakt med, vet inte varför men så är det och jag bryr mig väl inte så värst mycket om det..
Sist men inte minst, min lilla syster blir 13. Vi hade en bra relation en gång men jag bodde hos pappa och trivdes inte direkt och sköt mina små syskon ifrån pga olika faktorer i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0