Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek va Johan. Jag va 15 och han va 17 och vi fick kontakt via lunarstorm *awesome* och hade haft det till och från sen jag va 13.
Mitt första riktigt förhållande och min första kärlek blev ett distansförhållande.
Nu såhär med facet i handen så är jag imponerade över att det funkade, vi var båda i en jobbig tid och ibland va det bråk och ibland va det toppen, men alla förhållande går upp och ner. Jag älskade honom och att åka upp till honom och spendera tid med han och få se hans vardag.
Tio fina månader hade vi och vi kunde prata om allt då och kan det fortfarande idag. Han kommer alltid vara den som har en egen liten bit av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0