Dag 6 – Min dag.

Har spenderat den första halvan av dygnet i soffan o sängen. Lillkillen sover en stund och jag börjar få lite smått panik.
Ska till hästarna o har inge barnvakt som är spikat vilket betyder att jag mest troligt kommer få fråga min syster eller gå till hästarna med Albin och hur kul är det på en skala!? Promenaden dit är dryg, i stallet blir han rastlös o skriver och allt tar en jävla tid så jag hoppas syrran kan passa han.
När stallet väl är gjort så ska vi hem, rya lite, laga mat och mysa för att det är lördag och jag ska även fundera om jag ska iväg i Eket imorgon, just nu är jag inte speciellt intresserad eller taggad för det.
Dels så känns det som mamma visar upp han som en trofe, jag kommer känna mig stressad för att hästarna inte är gjorde samt så tyckte mamma jag skulle dit med en anledning som lät såhär "Erika kommer va där". Eh jaha? En som jag umgicks med när jag gick i mellanstadiet. Hur många år sen är inte det då!? Dessutom va hon inte alla gånger så hygglig mot mig, men guuuud. Klart jag vill sitta i Eket med folk jag har lite svårt för, för att visa upp Albin och umgås med folk jag inte har träffat på ett tag eller är så värst intresserad av att träffa när jag är beroende av andra för att ta mig dit. Nej tack, känns som jag överväger att skita i det! Jag har ett liv och bättre saker för mig än att sitta ute i en skit-håla och dryg ut tid på folk som gör mig lite irriterade för att umgås med några jag knappt känner längre och för att mina mammas ska visa upp min son som en trofe! NEJ TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0