Dag 8 – Ett ögonblick.

Jag har många fantastiskt ögonblick men det bäst var helt klart när min älskade son kom. Det sägs att det gör så fruktansvärt ont och nu såhär efteråt (cirka åtta månader) så minns jag inte om det är för att det har gått så lång tid så att jag inte minns hur ont det gjorde eller för att jag hade haft lustgasen för mycket eller helt enkelt, man är så pass inne i vad som händer och skall hända att jag inte kommer ihåg det men samtidigt som det gör ont så är det riktigt häftigt när barnet har kommit ut och man blir mamma på "riktigt". Jag fattade det inte förrän ultraljudet och när han hade kommit.
Att bli mamma är riktigt häftigt och en upplevelse. :)
Det var då allting förändrades för mig, det där ögonblicket på förlossningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0