Dag 9 – Min tro.

Jag anser inte att jag är kristen och har därför ingen tro på det sättet (eller tro på någon annan religion) så därför tänkte jag skriva upp lite saker jag tror på istället. :p

Kärlek vid första ögonkastet, tveksamt. - Har aldrig upplevt det.
Alla människor KAN förändras.
Förhållande som får fler försök än ett, med egen erfarenhet så är det mer åt nej-hållet.
Positiva tankar leder till postivt resultat.
Spöken finns, både snälla och dumma.
Kärlek är den starkaste känslan samtidigt som det är kämpigaste känslan man kan möta.
Att man har levt flera olika liv innan det man har nu, vilket då gör att jag tror på ett liv efter döden.
Alla förhållande måste ha lite bråk/tjafs.
Som du behandlar andra blir du själv behandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0