Gillas ;)

Alla har vi våra favoriter, min råkar bara va en aning läcker och tillhör ett annat landskap. :P Har alltid gillat han, lite speciell och skruvad. Är det något jag saknar så är det den här personen, den som förstår mig och har en aning torr humor kanske förstår varför jag skrattar åt dessa utklippa styckena i en konversation. ;)



-I vilken världsdel ligger detta SFU?. Har nog någon gammal geografibok från trean du kan börja med :).
Detta landet finns över hela världen.. six feet under. Man behöver ingen geografibok, utan en översättningsbok.
Parkera cykeln innan du trillar grabben ;).
Du kan ta din cykel, och dina jävla visdomsord och cykla till Bahamas med dig :)
Drar inte du alla över en kant då du säger att man ska begrava alla de människor som drar alla över en kant?. Du är begravd och jag är på Bahamas, helt ok för mig asså :P.

Dör lite inombors av skratt, haha. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0