grönt ljus

yes yes yes yes!! :D:D:D Fick fri hand med hästarna, dvs gör vad jag vill med dom bara jag inte skadar mig. ;) Dock inget jag har planerat in direkt men visst fan ska detta gå bra. :D Har en kompis som ska hjälpa mig när vi kan båda två vilket kanske kan göra det hela lite lättare och enklare.
Jag lär inte ge mig i första taget och det ska gå, det har jag gett mig fan på. Jag har mitt mål men allra först ska jag mäta huvud och mun för bett och träns därefter inhandlas det och första delen blir ledarskap och kunna dela upp flocken utan att det ska skrikas och hållas på från dom andra två, men jisses vad skönt och kul det ska bli. :D:D

Kommentarer
Postat av: beatrice

ohh nice, låter ju bra. jag finns till hand så du vet =)

2011-03-02 @ 21:41:03
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0