Hemmameck

Har fixat och trixat lite med mina byxor, eller lite å lite, har en aningens ont i mina händer, haha. Men vill man vara fin får man lida pin. :P Känner att jag är nog inte riktigt klar med det men för idag är jag plus att jag känner att mina händer inte pallar riktigt och jag behöver nog lite mer fantasi så jag ska sova på saken och återhämta mina händer och sen är vi på det igen när lillkillen sitter och leker på golvet så passar jag får att filura på mina byxor. ;) Någonstans ska jag få in det i min dagsplanering, wish me good luck. :P Nej, nu ska jag hämta upp mina tvätt så jag har lite mer att göra imorgon. :P

Jag kan inte bara tvätt och torktumla kläder jag kan också tvätt och torktumla mobila internet ;) Så fantastiskt jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0