Hiss & diss,

*Så tröttsamt allting känns idag. Går man efter flaggan utanför Gästis så blåser det som kom och hjälp mig att dö vilket betyder för mig en jäkla motvind till OCH från stallet. Oboy va kul. - DISS!
*Jag frå inte min ena program på datan att funka vilket suger banan för att jag då inte kan få ner nya musik. Stor DISS! Jag har en fruktansvärd dålig disciplin på min själv, (DISS) på gränsen till att hänga mig eller lägga mig under täcket iväntan på att självdö, svårt val.
*Har gått och blivit shoppaholic, min syster fel. :P Även om jag kanske behöver det så får jag ångest för att det känns inte som jag lägger pengar på min grabb. "/
*Jag har blivit besatt av något jag aldrig trodde skulle inträffa, halvdiss där va. ;)
*Skulle kunna elda upp texen till lady gagas nya låt I was born this way. Enligt mig är den riktigt dåligt. En och annan låten hade väl damen gjort som har varit bra men den här, den kan få en al-Qaida medlem att ta livet av sig.
*Pitbull har gjort en del bra låtar, men aldrig uppskattat han med än som artist men nu på "äldre" dagar har han fått en charm, haha. HISS
*
Sist men inte minst HISSAR jag långt tjock hår. Jag ska odla igen. :P

Jag tycke det va lite passande men en hissning o dissing (som alla andra kör med) för en tröttsam dag som denna, just idag orkar jag nog inte stå emot strömmen, idag är jag som alla andra. Jag flyter med i väntan på att orken att stå emot kommer dyka upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0