Imponerad, gårdagen och älskade stålhäst.

Började med min diet för fyra dagar sen och jag mår så grymt mycket bättre. :) Lite trött vissa dagar men kombinera det med vakna på natten och lägga sig sent så blir det så, men det ska jag ändra på. :P Vill bli piggare och få lite mer "tummarna ur röven".
Jag märker helt klart skillnad om det sen är dieten eller cyklingen varje dag eller en kombination kanske, haha. Skit på vilket men kul är det och det är så skönt när man börjar göra någon träning och man kommer in i en rytm där man känner att man måste göra det annars. Ingen tvång utan man känner ett behov att man måste, det är så jäkla skönt och så långt har jag kommit. Jag älskar det och märker skillnad på att jag pressar mig mer och mer. 
Jag är kär på nytt. Jag kommer fixa det här, inte snack om saken. :) 
Någonstans, djupr inom, långt bort och inombords så känns det som att 2011 kommer vara det året jag förändrade allt. :)

Det blev lunch i Eket igår, med gamla vänner med mammor. :) Galet trevligt var det, bättre än vad jag kunde tänka mig. 
Lämnade Klippan tjugo i elva, och gissar på att vi var i Eket runt elva och lämnade halv fem ungefär. Raka vägen till hästarna (och fort gick det).  Snackade minnen, folke, filmer osv. Vi konstaterade nog lite luddigt (tror jag) att vi kommer göra om det fler gånger och Absolut, jag är på som fasiken. :) 

Veckan som är nu kommer va lite sån där kant-på-kant vecka. Har dåligt med barnvakt och blir lite irriterad för att jag inte kan ta min stålhäst till hästarna så det blir promenader, alltid trevligt men jag älskar min stålhäst. Tycker det är kul att cykla, trodde inte jag skulle tycka det men det gör jag. Inget fel på promenade, det går an också men det är cykeln, it calls for mig. Jag känner helt enkelt att jag inte får samma motion om jag går som när jag cyklar, löjligt va? Men vi gillar läget och biter ihop, jag kan ju det och kommer fixa det. I know it. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0