Mobiltelefon..

Nu är det nog fan organiserat kaos på mobilfronten här.. Fick lånat en telefon som min grabb sög sönder. (Inte speciellet bra.) Så nu sitter jag här, utan mobil. 2008 All over again. Va typ likadant för ett par år sen.. Hade hur många mobiler som helst på ett år och nu är det samma, igen. Slog sönder min egna i julas, fick sen låna av en kompis men den skulle han lämna in på jobb, fick låna av en tjejkompis då hon hade min som va låst till telenor men sen skulle hon ha tillbaka den, fick låna av en polares pojkvän som men son sög sönder och nu sitter jag utan mobil för den ENDA jag har som funkar har min mamma och henne kan jag inte få tag på.. Sen får jag inte den förrän på fredag i så fall och mitt abonnemang blir inte nytt förrän i slutet på april så nu är här organiserat kaos hos mig. Inte okey.
Utan mobil och i full panik, vad gör man då? Jo i ren panik klickar man hem upplåsningskoder till mobilen som är låst och ber en bön att den går att låsa upp. Är det bra det?
Vill jag räkna ihop min ekonomi sen ? Haha Neej, inte direkt.. Lite för mycket pengar som har rullat denna månaden, bla 400 som inte skulle gått.. Min ekonomi har sketet sig lite denna veckan haha.. Ordnar nog upp sig sen (?)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0