planer för idag

Kom i säng rätt tidigt igår, eller ja hyfsat, klockan blev inte halv två i alla fall så det går sakta men ändå tidigare kvällar. ;) Planen för idag är efter svensk maffia, dvs efter tio.. Wish me good luck for this. ^^,
Känner mig lite kall så det blir nog en varm kopp choklad idag sen vänta in min mor medans min sln racar sönder golvet i storarummet, haha. Får gjort hästarna tidigt idag, så får en massa tid över av dag, kanske städa hemmet? Fixa och trixa lite? Ev en promenix också. x)
Aja, Valacken står in idag, pga hans hovböld så har han så pass ont att han gärna inte rör på sig, hur jag ska kunna flytta på denna tunga flera-tons hästen vetefan men det får väl gå? Ensam på gården också, men inte har det hindrar mig förr, skönt att vara ensam där. Hoppas bara på att dom två nötterna där ute inte är helt yra och sköter sig finfint. :D
Har inte speciellet sug på att fånga hästar som springer genom tråden osv.. "/
Anyway, beställde mig en ny vårjacka igår, efter att ha haft samma vårjacka sen man gick i åttan så kändes det som dels ett måste men även att det va okey att kunna köpa sig en ny så jag får den i mitten på mars, själv hoppas jag på nästa vecka. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0