plötsligt händer det

En dag förändras allt, det kan va den där dagen du träffar Han (tro det eller ej men jag tror på den rätta ;)) eller den dagen då du känner att det är inte hållbart jag måste för ändras. Det kan gälla familj, ditt liv, en dröm, en kille ja vad som helst och idag fick jag min plötsligt händer det. Jag vet inte hur det gick till eller riktigt vad som hände men helt plötsligt så hängde jag på min syster och min styvmorsas diet, inte helt striktigt tex ät det här o det här o det här, undvik detta o detta o detta. Nej nej mer enkelt men ändå koll. Inget socker eller mjöl var på vi ändrade lite så dom äter en viss sorts bröd och jag kör på knäckebröd, för frukosten skulle men annars blir det inget pasta, ris eller potatis men visst ska det gå. ;) Jag kan ju detta.
Har btw en aning ont i mina arma.. :P Gillas men ändå inte riktigt. Jag brukar va förtjust i träningsvärk men kanske inte i armarna direkt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0