Sambo :P

Jag ska bli sambo igen, en lite stund. ;) En tjejpolare kommer hit och stannar (nog) i två dagar. :) Alltid lika kul och trevligt med sällskap, och vi två kan flippa ur. :p Jag bad om hjälp med barnvakt och hon ställde upp, soft som fan. :D Kanske tillochmed kan få med henne och ut o gå. :D Ta tag i vår träning också? Har ett bra tillfälle nu så, ska nog försöka smuggla in det lite sådär fint. ;)
Annars? Stallet ikväll och med lite tur får man lite mer klirr i plånboken, btw min ekonomi ser awesoome ut. :D Ska laga mat ikväll och träna lite med.

Just nu har jag mtv på och Spears har blivit sämre sen då hon va aktiv, hennes comeback blev ingen vidare, enligt mig. Hon va bra, men det va också ett par årsen. Om det beror på henne eller om man har bättre smak nu.. Bra fråga, men nu ska jag återgå till frukosten.

Kommentarer
Postat av: beatrice

smugglare ;) <3

2011-03-08 @ 13:15:56
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0