Shopping blandat med bad och musik

Jag får sluta shopp, ska bara skicka över pengar till syrran och fixa lur sen får jag nog börja shoppa lagom till jul, blir bra va? För detta kommer jag hålla, eller hur. ;) Mål: Klara det, Delmål: Slå slag i saken. ;)
Jag ska även bli träningsnarkoman, lovande va? Det ser lika ljust ut som att sluta shoppa? Haha, nej men har jag något jag kan fokusera på så blir det nog chill på min shoppingfront. :P Om inget annat hoppas jag på det. :P

Blev ugglebadet också, oboy vad jag såg fram emot det (ironi) men albin uppskattade så det är huvudsaken. För övrigt misstänker jag att det kan spöka i min lägenhet ELLER i en av albins leksaker. Vet inte riktigt om jag ska tycka det är okey. :P

Nej ska nog kolla runder ett bra musik som peppar lite och ger mig den där work it baby, work iiiit känslan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0