Shoppoholic?

Va i stan med syster igår, mest som sällskap för hon skulle titta i en affär och hitta en affär då hon äter speciell mat. :P Jag skulle då dock BARA titta, inte köpa men jag kom hem med en spargris, nyckelrings figur till albin och en lite kyckligt till han tror det va allt, sen fick han ju fingerfärg/bubbelbad av sin kära moster också. :P
Och idag skulle hon passa han men skulle till väla först och ställde frågan "vill du kanske med?" Tja varför inte tänkte jag. Kul att se annat och hänga till väla, möjligtvis kolla pyjams till grabben så vi hängde på.
Ungefär tre timmar gick vi där och Albin var hur go och trevlig som helst under tiden, skrattade, pratade och tittade, kände lite då och då på kläderna samt höll och provsmakade lite saker också, hehe.
Det där med att BARA titta gick ännu sämre idag. Fick med mig en jack (till), en tröja, ett hårband, örhänge, lite smink, tre pyjmaser till albin, två tröjor samt hängslebyxor till han och av sin moster fick han en body och skyddande mössa till sommaren men resultatet av detta blev ett par hundralappar, mild sagt. ;)
Min ekonomi va bra koll men nu denna veckan har det inte varit det riktigt.
Jag har så jag fixar det men ändå, jag tänker inte ljuga och säga att det kändes i plånboken och själen men jag är rätt nöjd faktiskt och ska nu undvika shoppingen lite. ;) Tänka över detta här med att åka iväg med syster, fast det va supertrevligt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0