Skoskav & planering

Jag stoppade ner min son i vagnen igår och så traskade vi till stallet, två timmar fram och tillbaka och en halvtimme i stallet, i vanliga fall brukar han sova hela vägen dit och hem men han somnade max en halvtimme på vägen hem och sov utan problem på natten. Oh vad jag älskar min son. :) Men herregud vad mör jag var i fötterna och mest troligt ett och annat skoskav på fötterna, hur fan det kan gå till är bra fråga. Skorna är inte direkt nya. Kan dock beror på att dom inte satt så värst hårt. Har en tendes till att lyckas med skoskav då. x)

Idag blir det ännu promenad till stallet och imorgon får jag cykla, :) ingen är gladare än jag. :) På torsdag ramlar mamma in och passar, fredag lutar åt promenad och på lördag ska han ev vara hos sin pappa en stund och jag får ta min älskade stålhäst sen ska jag försöka få barnvakt på söndagen med. :D Ber en stilla bön att veckan efter blir bättre. :)

Känner också att jag börjar hitta tillbaka till mig och få en jäkla bra rutin på livet. Kan saker blir bättre? :) En och annan sak som kan lätta men det är små grej som vi tar när vi kommer dit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0