Sony ericsson vs Iphone

Beslutsångest är fint. Fick ett häromdagen då jag skulle beställa telefon, är fortfarande osäker.
Den ena har bra kamera, den andra är fräsigare.
Den ena är något ful, den andra kan man "fräscha" till.
Dena ena har ALLA, den andra är snart ute på marknade.
Den ena är något förtunn, den andra är jag kär i osv.

Fatta vilka problem man kan få för en skiten liten grej. Jag har lite svårt för sony ericssons touch eller ja jag uppskattar inte den jag har och misstänker att den ändra kan va lite åt det hållet som den jag har och det är inget plus för sony ericsson. Jag ska dessutom kunna leva med telefonen ett tag å då är det viktigt att jag trivs med den.
Jag får helt enkelt se vad som händer och vilken jag väljer.

Läste för ett tag sen en artikel om Apple, tror det handlar om "the man" för appel då han bland annat skrev att han trodde att appel skulle ta över (något i den stilen). Har lite svårt att tro det och tror att sony ericsson ligger rätt bra till hos folket, har inte hört några allvarliga fel på deras mjukvara som på Iphone. Det tråkiga med dagens mobiler är att dom flesta är touch och det gör dom känsligare.
Det kommer aldrig finnas mobiler igen som "hajfenan" eller den hederliga 3310 an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0