the past will come back and haunt you down

Jag kan sitta rätt upp och ner och så kommer alla minnen över, minnen från personen jag inte vill minnas, komma ihåg. Personer som har gjort mig fruktansvärt illa.
Det kommer alltid att förfölja mig, och i vissa stunder kan jag längta tillbaka till perioden, eller till det som var. Ibland till och med till personen och det skrämmer mig.
Är/Var jag verkligen färdig/klar med personen?
Jag vet att det jag gjorde mot dig inte var riktigt schyst men jag kan inte göra det ogjort och jag vet att ett förlåt inte räcker man jag ångrar det. :(
Vi hade kul, det va bra och jag trivdes med livet när jag va med dig.. ..och idag så saknar jag det och tillochmed saknar dig lite titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0