Oboy oboy oboy :D

Vad är bätte än att glo runder och shoppa på nätet? Det är sånt som kan göra en hel dag. :D Har nu hittat den typen av sko som jag är ute efter, och då kommer nästa problem. Har hittat fyra olika skor och vet inte vilken jag ska välja. Snacka om dilemma va.. Men får privat rådgivinign av kexet imorgon om vilken dojja som ska följa med hem och bo i mitt hem. Vilken dag, vecka, månad det blir lär ni nog märka.. :D För övrigt kolla jag runder och kom på att jag ska köpa jacka och ett träningskit denna månaden, men det lutar åt nästa vecka då jag även ska betala lite på datan som jag har på avbetalning, så dont worry stoffe stoffelito, det kommer klirra snart igen. ^^,
Annars inget speciellet nytt, den ena hästen är halt, kan knappt stå på ena benet och totalt vägrar att gå eller röra sig mer än nöden kräven och jag förstår för fifan va ont det måste göra. :( Hovböld misstänks och har jag tur (även hästen) så händer det något imorgon, efter tre dagars smärta. Stackars djur. :(

Annars? Mellan? Nej men det är kanon. Jag mår skitbra. Jag är lycklig och trivs med mitt liv som det är, skulle inte ändra på något för fem öre. :D Sen att jag kommer har min bästis ett stenkast ifrån mig gör saker bara bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0