Då ordna vi upp det här.

Ja alltså, nu tar vi och ordnar upp saker och ting en gång för alla..
Jag vill ha ett jobb!! Så alla små knastar som fått en ansökan av mig, se till att läsa allt och ring och ge mig ett jobb va!
Jag vill ha en lägenhet jag VILL bo i, inte jag måste bo i för att slippa bo hos någon av mina föräldrar. -.- Ja jo, jag tycker väl om den jag har men det va faktiskt lite mer åt jag får ta den för jag måste ha en bostad.
Vart är min gubbe då? Han som plockar fram mina bättre sidor och ingriper vid spindelattackerna, vart är han då? Jag väntar fortfarande in han. Men vafan fick han fel adress eller vad är det frågan om?
Åh den fina bilen ja, mums, vart är den då? :) Där är nog krav inte så värst höga faktiskt. ;)
Åh, ja vi får inte glömma mina två utbildningar. Nej nej, inte glömma dom inte. :P
Min älskade borzoi vill jag också ha, men den kommer när tiden finns och möjligheten. :)

Har redan världens bästa grabb, må va trotsig men han är världsbäst! :) Familjen är i sin glans trots sina knasiga fasoner till höger och vänster. En salig bland av diverse nötter helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0