Effektiva Nilsson

Nästan precis hemkommen efter en härligt lång promenad med ena systern, plastmamman och deras 5 hundar. Lagom mör i fötterna och då blir det en promenad till idag. :)
Är det då jag ska lägga till att jag gick drygt 2 1/2 timme igår? Ska jag tillägga att det var i mina skor som är silvertejpade? Nej, inte direkt skönt. Ja, det är en del skav och blåsor på fötterna. Ja, dom ska slängas. Naiv som jag är så trodde jag att jag kunde gå i dom då jag fick (självklart) skoskav i mina nya skor (som ja, självklart inte är ingångna än).

Om nån timme eller så blir det familia för att kolla in lite saker till ett framtida husdjur, Jaoo, jag har ändrat igen på mig ang vad det blir för djur. Ciaaaao, nu kommer snart räcern. Eller ja om tre min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0