Heja heja

Ja imorgon är det torsdag, den dagen jag har haft ångest för länge men imorgon blir den av och huja.. Men det går väl bra..
Hmm.. Ja.. Annars? Jodå, sprang efter lämnat Albin på dagis. Passade på att dö lite i soffan när jag kom hem, insåg också hur jobbigt det är köra bil direkt efter löpning då benen är döda..
Efter att ha dött i soffan lite så ringde jag och fick lova att rasta 5 hundar och det är fan inte lätt i början när man ska få rätt på kopplen och när det går finemang ja då blir det en paus och så får man börja om men helt klart värt nu efteråt. :)

Grabben fick gungat lite efter dagis, hemma och leka samt ett trevligt bad. Han kom i säng och jag hamnade i soffan med en boken. Nu är klockan mycket och jag funderar på att kasta mig i sängen och läsa ut boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0