Men tack Televerket, TACK SOM FAN!!

Jävla skit! Nu när löpningen har kommit igång så fint och det flyter på som fasiken och livet är lite tio i topp faktiskt så händer det som jag inte vill ska hända!
Jag sprang idag och har lyckats göra något med min häl (det kommer i och för sig redan igår när jag sprang) så jag har just nu så jävla ont att jag knappt kan gå. Som pricken över i ett så strular det andra knäet lite, dvs knäet som just när bär all min vikt för hälen är pajj!

Det "roliga" i detta är då att jag tänkte idag att fan va skön att inget har hänt nu när jag har börjar springa, inga sjukdomar, benhinneinflamtion. Min Styvmorsa har också frågat om jag inte får ont i knäna eller så och nejdå, allt har gått bra. Jovisst, tills idag då hälen gick åt helvete! Tack för den Televerket! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0