Oj oj

Just nu känns det som det borde va ett pris på mitt huvud. Vem fan är uppe så här äckel tidigt?!? En lördag dessutom! Kan det vara så att jag är kissenödig och det är därför? Mest troligen så lär jag gå upp.


Hade besök igår, min Goa göteborgare och hennes grabb. :) Det kunde inte blivit bättre. :) Trevligt de luxe faktiskt. :) Vi pimpla kaffe medans barnen lekte sen blev det middag och efter det så började spåra på mig. Typ sju bestämmer jag mig för att möblera. Börjar i Albins rum och det blev nästan bättre än va det var innan. Fortsätter med hallen vilket också blev äckel-snyggt och sen åkte fotona ner från min vägg. :( Naket och kalt igen men vafan, det hade börjat lossna på somliga ställen så jag ska väl försöka smälla ihop något stort jävla rit mojs att ha där, så länge så får det väl bli en tavla sen eller något.

Nu ska jag på toa sen maxat musik i hörlurar när vi börjar göra vi oss inför påskfrulle hos min farmor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0