Rätt snett åt helvetes galet

Ja, visst är något rätt snett åt helvete här. ;) Vi kan börja med att jag har nog fått upp ett visst intresse för lite yngre boys (första gången på 23 år som det händer, å ja, det låter lite perverst när jag skrev så). Ps ja, enligt året är jag inte ens 22 1/2 men enligt mitt huvud är det ett nytt år och jag är omedelbart ett år äldre. Jobbigt läge då jag inte riktigt har koll på vilken ålder jag egentligt har. :P Något känns knas med mig. Tänker inte detaljera det så värst men något drar mig åt det hållet du som jag tror du kan tänkas vara. Märklig? I know. -.- Jag tror jag har känt en märklig dragning till dig, inte så här waaaaouw du är snyggt och jag måste ha dig. Lite mer omedveten men det känns i kroppen och jag känner av det men vet inte varför eller vad det är. Vad som stör mig snäppet mer är att det nr finns i luren och jag vill blåsa iväg ett sms. Varför? I dont know. Dock lär jag inte göra det, Im not that girl.
Lite pain in the ass när det spelas en låt i mitt hem som bara, pling and there you are. Ja alltså, drick mig under bort och jag lär berätta, dock vill jag vara nykter och se reaktionen du får, haha. :P
Det gör lite väl ont i mig när jag tros mig tänka att ja nu ser jag inte dig fler gånger.

Trots allt det här så känns det som att vi kan tänkas vara på samma nivå och sen händer det. Allt vänder och det går upp ett litet ljus till varför yngre inte finns på min världskarta. So far so good, detta året är ett undantags år och jag låter allt få en chans sen är det även mitt, okey?! Oavsett hur mycket 2012 vill knulla till det för mig så är det mitt år!! -.-


Tack å hej för ett udda inlägg, go lust med det där smset.... -.-
Ps, friskt vågat hälften vunnit. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0