Svårt med tider gott folk?

Har folk svårt att hålla vad som säger eller vafan är problemet!?! Inget som förvånar mig att du inte dyker upp, det är lite som du är. Tro inte att det är okey bara för vi är släkt! Va så säker på det! Det är inte heller så att du är Guds gåva till mänskligheten och det accepteras allt du gör för hos mig är det jävligt irriterande!!
Du lär inte stanna länge heller, tro mig.


Det finns inget som irriterar mig mer än folk som säger tider och sen inte dyker upp i tid. Det finns gott om sådan runt mig och tro inte att det uppskattas under några omständigheter. Det retar gallfeber på mig och får mig på ruggig dåligt humör. Aaaaah!! Var är min runda när jag behöver den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0