Tlött

Lite mer än trött. Lämnade Albin på dagis och cyklar hem till min pappa för att ta en promenad med hundar och sällskap. Därefter åka jag till garaget med dom tuff boysen som var där. :P När klockan slog två så hämtade jag grabben på dagis, plockade upp syster och körde till familia lite snabbt. Körde hem, hämtade hennes vän och sen raka vägen till garaget. Hängts lite mer med boysen och sen bestämdes det för käk vilket blev årets första grillning för mig och Albin. :P Gott som snus. Runt åtta kom vi hem. Åh Albin fick en fräck buss på lekia (ofc). Tydligen så tyckte han om den så mycket att han ville lägga sig med den, klart han fick det. :P
Nu ska jag flytta bil och hämta stol samt mitt nya linne. :)

Jag ska förresten åka upp till elmia. :D hur glad är jag?! :P


Så efter en bra dag med tuffa boys och mycket frisk luft blir det strax sängen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0