Vilken go vecka :)

Veckan börjar lida på mot helg och vardagarna kan inte ha varit bättre. :)
Det blev en händelserik måndag med fruktansvärt mycket skratt, kramp och slag. Även en tur till Elmia vilket va på tiden då det är 4 år sedan jag va där sist.

Igår blev en bra dag, inget speciellt som hände mer än att jag försökte åter få balansen i sömn och vaka då det blev lite ur balans i måndags. ;)

Idag vilka jag umgås med min bättre halva. ;) Plockade upp fina Anneth på Apoteket och hängde hos henne då hon behövde sällskap och lite hjälp. :) Fick käk, snackade av mig, fick naglarna pimpade och spelade lite på "min" data där. ;) Nu har jag snackat med Gullefjun som kommer ner den 27e. :) Glad för det. Fick även ett positivt svar idag och hoppas på att knåpa ihop något bra tillbaka imorgon. ;)

Det är onsdag natt/torsdag morgon och vardagar hitintills har varit awesome! :) Imorgon väntad löpning efter att grabben lämnas på dagis, därefter blir det hundejt. :)

God natt alla och sov gott för det lär jag göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0