Bekymmer

Älskar att jag har tre datorer hem och en funkar inte alls, en data som funkar kanon tills den blir varm och sen är den körd och den tredje är seg som kola, och har ett eget liv så fort den är ansluten till internet och jag känner att en ny laptop hade varit finfint. Så alltså, jag ska försöka ragga ihop en sladd ev ett batteri också men även försöka hitta nån som skulle kunna fixa min andra laptop för den som är stationer lär aldrig bli fixad av min styvmamma så ja, rätt störiga bekymmer för jag vill inte sitta med fyra datorer med tre fjärdedelar som är körda! Nej tack! Så mission för imorgon, efter lucian är då försöka lösa mina bekymmer med det och nog lite jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0