Julbravader

Då är det fyra dagar kvar till julafton, tre för mig då jag har Albin den 23 och jag är inte ens halvvägs på allt jag ska ha gjort.. Röv och dubbelröv! Idag inhandlades julmaten, imorgon är det dags för resten av julklapparna, kvällen/natten mellan fre och lör ska julklapparna slås in för att kunna åka till pappa på lördag, och på lördag, ja då kommer min mor hit och hon ska göra lite julgodis, jag ska slänga ihop med Jansson och även en pepparkaks-sak. Det ska även tvättas och jag ska städa imorgon. Så ja, inte lär jag gå sysslolös och jag fullständigt HATAR att jag är så äckligt sent ute med julklapparna och det är så fruktansvärt olikt mig så det är äckligt.

Nu ska jag dock chilla i soffan med lite ljus, en flit och mina fina katter, om dom nu vill va lite sociala under tiden jag förbereder mig mentalt för helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0