Kattskit!

Ligger i sängen och känner att jag borde sova men är dels inte riktigt trött och sen på lite halv kasst humör. 

Har ett oerhört sug på att lämna Klippan och flytt nånstans på nytt med jobb och för att komma undan det där som min syster kände innan hon flytta för börjar förstå lite hur hon kan ha känt, inte okey! 
Ska jag va ärligt så vet jag inte riktigt hur sugen jag är på jul med familjen heller för som det känns nu så kommer det va ångestfyllt och stor risk för irritation, kul jul! Funderar på att lösa det lite med Albin ang juldagen men får se. 

Vill börja om på nytt med en ny start och komma dit hän där jag drömmer om men vi får se hur jag gör.

Vi återgår till det där med julen om det är så att det ev skulle bli vad jag tror och känner så vetefan om det inte är sista julen där. Å jag tror minsann att jag kommer sakna min fina syster på jul.  Och sen har jag lite annat att fundera på men det tar vi nog nån annan gång eller så bollar jag med en vän, vi får se. Nu ska jag spela och sen hoppas på att kunna sova så jag kan orkar julshoppa imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0