L❤ve

Vilken ångest, saknar och ett knipe fantastiska känslor jag vaknade med imorse. Hade en fantastiskt dröm om en underbar vän till mig, min älskade Styxx! Känslan av att vara ett med henne, får känna hennes mjuka päls, den så igenkända doften av häst, den fantastiska känslan man kände med henne, auch, vad jag saknar henne!  När jag vakna så kände jag sorgen jag kände precis efter jag visste hon hade lämnat mig. Jag vill så gärna känna den glädjen igen, och det ska jag få. Det jobbiga är att det kommer ta ett bra tag till innan jag är där. :(  Men från något tragiskt till en annan del magiskt. Fick hänga på och åka lite lastbil idag, så jävla Nice det är! Tycker det är på något underligt sätt skitkul! Jag vill så gärna ha lastbilskort, håller tummarna sen efter jag har fått tummarna ur röven förstås.  Jag har en lite plan inför 2013, och det bara SKA bli så!  Usch ja, klockan går och snart dags att gå upp lägga sig för jag måste ringa doktorn imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0