Ojsan, kommer du hit ofta?

Ojdå, insåg nyss att det är fruktansvärt bra tag sedan jag var här senaste, drygt ett halvår. Mycket och ingenting alls har hänt på den tiden. Nu ska vi se här..

Jag har flyttat, skaffade pojkvän ett tag men gjorde sen slut, inväntade snökaos, hjälpte en kär kamrat att flytt OCH att flyttstäda och ändå är jag inte bjuden på Nobelfesten, vafan(!!), blev med katt, blev av med katt och blev istället med två katter, plus en till lite senare. Insåg att jag snart har haft ett års lång förhållande (rekorden snart), med mitt körkort dårå ( c(; ), hört ifrån gamla godingar, hatat af lite med, druckit kaffe med främlingar, skämt ut mig på fyllan, kalvar som en gris nånstans på väg 13 ( inte nykter tillstånd), fått julsångest men också lite glädje och julmys. Hälsat på min syster i götet, fått sug på flytt från Klippan och en massa massa massa mer.

Nu funderar jag på att ta upp eller försöka blogga lite mer. Gav nog mest upp när min telefon inte ville som jag och sket helt enkelt i det då men nja, nu ska vi blåsa liv i det igen, åtminstone försöka.

Nu är jag mer ute efter att kunna lägga mig vilket kanske är dumt då jag drack 1 1/2 kopp kaffe för cirka tre timmar sen, lovelife.nu


Kommentarer
Postat av: sarah

Jaaaa blogga mera!! Så jag får läsa om vad vi gör om dagarna!!! KAn ha GLÖMT det när det väl är kväll.

2012-12-11 @ 21:52:18
URL: http://barasarahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0