Shopping, doktorn

Efter att ha halvt om halvt sucktat efter lite mellandagsrea så åkte jag till hyllinge med Albin och hans far. Vi såg även madgardaska 3, värd att se. Länge sen jag skratta så mycket åt en tecknad film. 

Har även varit med Albin hos doktorn för hans hosta vill inte ge med sig så det blev lite ögonsalva för att hans öga rinner och lite hostmedicin. 

Mellandagsrean va rätt så okey på familia då jag inte vill köpa för mycket så det blev lite strumpor åt Albin, samt plastisock. Jag köpte mig 2 bh för 150,- helt OK för i min värld kan man aldrig få för många bhs. ;) och såklart blev det inom lekia för se om där va något kul åt Albin (för han fick nog inte tillräckligt i julklappa) ;) I alla fall, det blev playmobil (mamma gillar ;)) hovslagare och mer sånt ska det bli, jag fullkomligt älskar playmobil och lego men legot får vänta lite så vi kör på duplo och playmobil istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0