Hem ljuva hem

Jadå då har vi äntligen landat i vårt kära älskade hem. :) Gick hemifrån runt tolv och var hemma halv tio. Det blev lite senare än trott men sånt händer ibland när man har för trevligt. :)

Vi gick hem till en bekant till oss (ett år äldre än mig och 6 mån mellan barnen, helt perfekt). Barnen lekt hur fint som helst med varandra och går verkligen hur fint som helst ihop. Går även på samma dagis så det ska bli kul att se hur dom kommer va mot varandra där. :)

Gud så skönt och helt fantastiskt att barnen går så bra ihop och även så gör vi mammor. :)
Först va jag lite tveksam till hur barnen skulle funka tillsammans men efter den jobbiga biten var pase så gick det kanon. Albin till och med somnade till en film med en flaska välling. Dock vaknade han (mest troligt) av kramper i magen. :( Jag gissar på att det är från fläskpannkakan hos grannen igår men ja, då vet vi det. :( Stackars barn men det verkar som det har försvunnit nu och skönt är väl det.

Tja, nu ska jag slappa lite i soffan innan det blir sängen för mig. :) Albin ska träffa farfar imorgon mellan 12-18 så vi får väl se vad jag ska göra medan han är iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0