Lite duktig i alla fall

Fick en rejäl twist i huvudet. Jag fick för mig att rya och verkligen sortera. Sluta hamstra och slänga allt sånt som hängt med sen man flytta hemifrån för 2,5 år sen som sett och tänkt att det kan va bra att ha eller det kommer jag kanske använda senare. Nu inser jag att det som inte har använts sen jag flytta (även långt innan dess) inte kommer bli använt och jag orkar inte med massa skit i mitt hem. Väck med möget.
Det räcker och blir över med att jag måste ha det jag vill förvara i förråd i mitt hem. -.-

Bestämde mig också för att organisera lite bland panten. 2 pappåsar och ett skåp (lätt blott minst 1 påse till) som är fullt. Vad som skrämmer mig lite är att den ena påsen är full av burkar för majoriteten är energiburkar, haha. Sen är det väl på ett år så då är det kanske inte så farligt, eller? :P

Lite sliten men har badrum och hans rum kvar. Sorteringen får va tills han har lagt sig annars kommer det bara bli bråk mellan oss och det är jag väl mindre sugen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0