Man får va arg.

Spenderade nästan hela dagen med min fd. Han sov i min säng medans jag diska och städa lite. Tog en powernapp innan albin skulle hem från dagis och hej å ivaj till stallet.

Snackade lite drömmar och körde en sväng till gyllsjö och kollade lite hus/gårdar. En trevligt behagligt runda. :) Sånt jag gillar, åka bil/köra bil. Åka långt och bars njuts se vart man kommer och vad man kan se. :)

Nu är jag ner bäddad i soffan och titta på allt för min syster. Har sett den en gång innan och jag fullständigt älskar den. Den får mig bl.a. att tänka på mina egna systrar. <3

Ska även egna tid och min återvinning som ska ut och lappar som ska upp! :@ Det är krig och jag är butter!! -.-
Det är riktigt jobbigt om det är något av dom artiga grannarna som kan ha gjort det, haha tja men ja, rätt ska va rätt och det som vederbörande har gjort är fel. Jag får lova att va arg för det!! :@


Morgondagen kommer bestå av städning, promenad och härligt umgänge med min fantastiska son som även han har sina crazy dagar. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-02 @ 21:33:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0