Möjligtvis ADHD

Jag och en kompis brukar skoja runder lite med adhd just för att i hennes papper står det möjligtvis adhd. ADHD har även kommit på tal vad de gäller barn och delar av våran släkt.
Hon har även märkt lite på min förmåga att irritera mig och när jag går igång på riktigt, jag har även berättar lite. Men i alla fall, idag dök det åter upp och just av den anledningen att det på min sida dök upp bilder på Albin där någon bl.a. skrev att dom var barnvakt åt Albin. För det första så är man inte barnvakt för att man vill träffa sitt barnbarn ( jag är så van vid att han är med i min planering och allt jag gör så barnvakt är det sista jag tänker på det, dessutom om jag skulle behöva barnvakt så fråga jag någon i närheten där jag bor så jag lätt kan hämta osv och fan inte ut åt Östra Ljungby, pucko!) för det andra så är Albin hos sin farfar då hans pappa är för osäker för att ha han själv (fortfarande inte barnvakt åt mig, så lägg ner när du har noll koll och sluta uttryck dig så jävla klumpigt!!). Alltså, Albin är inte där ute för att jag behöver hämta krafter utan för att farfar vill träffa han och ja, pga hans pappa, (mer om den typ nämner jag inte här) och inte för att jag vill det.

Har jag haft han varje dag i 1 1/2 år och tagit strider jag inte ens behövt ta men gjort för Albins skull och för jag ska slippa höra det är mitt fel när det inte är det så nog fan skulle jag klara av att ha han varje dag. Så vad det något mer du vill din (so far) barnlösa typ som äter middag flera gånger i veckan hos sin morsa och har noll koll på allt runt omkring? Sköt ditt egna jävla liv istället!

Maaah, ja utan tvekan tror jag att det möjligtvis finns ADHD i min kropp också, latjo! -.-

Morsning korsning al à sängen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0