Nu Äre kväll.

Såja, nu har jag landat i sängen efter en fullspäckad dag och det hade varit en riktigt bra dag. :)
Blev lite besvikna när vi skulle rida och såg att hela skogen va belagd med is och vi blev tvungna att rida på ängen.
Vilket i sig visade sig vara den roligaste gången idag.

Där fanns två små hinder som vi hoppade lite och bollade lite fram och tillbaka om vi skulle bygga fler, vilket vi gjorde. Små men det funkade okey för oss.

Min väns häst rev eller slog i hinderna medans min antingen hoppade eller hoppade stegrandes. Dock gick det bättre på slutet. Hon flippade inte efter hinderna och gick riktigt fint. Det är även också första hästen jag hoppar med någorlunda teknik och jag tyckte faktiskt det gick bra. :)

Jag blir mer och mer kär i den hästen och skulle så gärna vilja ha henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0